Відповімо на всі Ваші запитання:)


Відповімо на всі Ваші запитання:)

60% Любов | 30% Магія | 10% Безумство

Про життя бізнесу під час війни, пошук сенсів та поради для молодих підприємців від Світлани Грибенюк у інтервʼю для Всі.Свої. 

Всі. Свої — найбільша платформа українських брендів. Проєкт був заснований Ганною Луковкіною: у 2015 році він стартував з маркету одягу, взуття та аксесуарів. У 2016 році команда відкрила перший магазин українських брендів одягу та взуття на Хрещатику, 27. Нині проєкт об’єднує близько 1 000 локальних виробників: платформа складається із серії маркетів, мережі мультибрендових магазинів та онлайн маркетплейсу vsisvoi.ua. Всі. Свої — це проєкт, який закохує в українське.

Якщо хочеш послухати відео-версію, переходь в наш інстаграм. 

Про бренд 

◾️Назва, скільки працює бренд

Уже 10 років ми розвиваємо Gifty — бренд подарунків зі змістом та настроєм.

◾️Як він змінився за 10 років існування?

Gifty зібрав класну команду, випустив сотні тисяч товарів і став впізнаваним брендом. 

Зараз нашу продукцію можна придбати в більш ніж 100 точках партнерів по Україні та за кордоном. Ми зробили більше тридцяти колаборацій з українськими ілюстраторами. 

А як результат — стали більш свідомими, раціональними, менш спонтанними. 

Світлана Гребенюк засновниця інтернет магазину Гіфті

◾️Три слова, що описують ваш бренд

Зміст, настрій, естетика

◾️Яка ваша колекція найулюбленіша і чому?

Важко назвати одну. 

Люблю колекція в стилі етно з роботами Інни Рудої, бо зараз як ніколи хочеться відчувати себе частиною української культури, свою приналежність до етносу та коріння і говорити про це. Вдома в мене багато речей з колекції “Баланс” Альбіни Колесніченко” — вони дають мені відчуття затишку.  А ще, колекція “Нескорені”, бо є потреба пізнавати Україну, її історію.

Чашки, календарі, блокноти, свічки Gifty

Про сенси та цінності

◾️Як обираєте тематику для нової колекції?

Нам подобається робити подарунки зі змістом та настроєм. Глобально в нас є три вектори:

  1. Патріотичний. Речі, які говорять про українське. Етнічні мотиви, осучаснена українська символіка, фрази з сьогодення, що чіпляють. 

До речі, у нас ось-ось з'явиться новинка: серія з Євгеном Бердом. Тут будуть чашки з українською лайкою, приказками та цитатами класиків. 

  1. Підтримуючий. Речі, які мотивують, надихають і посміхають. Ми шукаємо фразочки з гумором і цікаві цитати, з якими можна зробити чашки, блокноти, календарі тощо. Це серія Inspiring, “Гусь” та колекція з новим персонажем Їжачком, над якою ми зараз працюємо. 

  2. Навчальний/розвиваючий. Речі, які навчають. Наприклад: календар “10 Points - щодня 10 нових слів англійською, календар “Мандрівка Україною” навчає історії. 

Колекції подарунків із принтами від українських ілюстраторів

◾️Які сенси закладені у ваш бренд?

Gifty від слова gift — дарунок. 

Даруй щодня — свій час, підтримку. Даруй і дивуй без приводу, бо найкращі подарунки ті, які неочікувані. 

Наша глобальна місія: популяризувати українську ілюстрацію, культуру та історію. Зробити так, щоб вона оселилася в домівках кожного.

◾️Продовжте фразу: «ми як бренд ніколи не…»

 не зупинялися. Ми завжди будували плани та мрії, навіть в березні 22-го.

Про сьогодення 

◾️Як повномасштабна війна вплинула на ваш бізнес?

Наша рентабельність впала, а собівартість виросла. Ряд партнерів, які мали на реалізації наші товари, закрились, а у періоди масового відключення світла було багато збоїв на виробництвах — стало важко щось прогнозувати. 

Але ми зрозуміли, що можемо та будемо працювати далі попри все. Життя триває поки ми рухаємось, донатимо та ставимо нові плани, а не сидимо на місці. Тому ми почали шукати нові можливості для росту: активізувалися на міжнародних платформах — Etsy та інших, зробили англомовний інстаграм, почали розвивати окремий проект корпоративних подарунків gifty.corporate. 

Тут же прийшли нові сенси. З початком повномасштабної війни у нас зросла увага до свого: традицій та їхнього переосмислення. Українські митці створювали ілюстрації, які відгукнулися людям, команді Gifty і розповідали про наш час краще за слова. Нам всім болить однаково, тож ми маємо триматися одне одного та проживати цей час — подарунками витягувати себе з темряви.

Світлана Гребенюк у шоурумі інтернет магазину Гіфті

◾️Які останні тенденції в українській культурі вас надихають?

Надихає ставлення українців до себе як до народу. Ми стали себе більше любити і цінувати своє. У якомусь сенсі, війна вилікувала нас від комплексу меншовартості.  

◾️З ким з українських митців (не тільки сучасників) зробили б колаборацію?

Є багато митців, художників та ілюстраторів, які мені дуже подобаються, але я розумію що далеко не всі вони для широкої аудиторії.

Я обожнюю роботи ілюстраторів Анни Сарвіри, Поліни Дорошенко, Сергія Майдукова, Жені Полосіної. 

Думаю про колаборацію зі стріт-артівцями Інтересні Казки та Гамлетом.

Із художників: з Іваном Марчуком, Анатолієм Криволапом, Марією Голуб.

А з недосяжних художників — з прекрасними  роботами Соні Делоні, французької художниці початку 20 століття родом з моєї Полтавщини.

◾️Що б ви сказали собі, якби могли повернутись у час запуску бренду?

Мабуть, я б порадила робити монопродукт. Наприклад, випускати лише шкарпетки або лише блокноти, адже велика кількість категорій товарів вимагає більшої кількості зусиль та коштів. І ще сказала б: “Не бійся, все вийде”.

◾️Які зміни чекають ваш бізнес найближчим часом?

Думаю, що важкі часи. З того, що мене лякає: інфляція та зміна податкової системи. Ми не знаємо як довго триватиме війна, це виснажує. Поведінка людей змінюється, вони все менше ходять в торгівельні центри, отже напрямок роботи з магазинами-партнерами може просісти як в ковідні часи. 

Нас чекає розвиток напрямку корпоративних подарунків, пошук можливостей для експорту нашої продукції за кордон та навчання продажам на міжнародних платформах, адже там все не так просто. Звісно, будемо створювати нові продукти, шукати нові категорії, нові сенси. 

Шоурум інтернет магазину Гіфті в Києві

◾️Три поради молодим підприємцям, котрі створюють свій бренд.

  1. Любіть свого клієнта. Вивчайте його, думайте над його болями і тим, які потреби закриває ваш бізнес.

  2. Плануйте. Робіть плани продажів, витрат, виходу ваших товарів тощо. 

  3. Аналізуйте. Цифри, продажі, клієнтів, конкурентів.  

І можу дати одну пораду тим, хто тільки замислюється над своїм бізнесом:

Засновниця бренду Гіфті у інтерв'ю для Сві.Свої

Не чекайте, поки буде достатньо часу, грошей, досвіду, підтримки — їх ніколи не буде достатньо. 

Я — мама 5 дітей. Якби я чекала поки в мене з'явиться час, я б ніколи не запустила Gifty. Найскладніше почати, тому починайте до того, як будете готові. Великий шлях починається з перших кроків.